vrijdag 30 december 2016

Winter

Vandaag een winters kaartje waarop ik 1 van de plaatjes van het MD knipvel-Winterdieren 1 heb verwerkt.


Het plaatje van de eekhoorn in de sneeuw heb ik gecombineerd met papier van Studio Light paperpack-nr.38. Dat vond ik meteen een heel bruikbaar blok met al die verschillende tinten papier.. Het heeft allemaal een gewolkt patroon en dat past erg goed bij de sneeuw op het plaatje.


En weer een theebloemetje. Hadden jullie hem erg gemist op mijn vorige creatie ;-) Deze is gemaakt van Pickwick Cinnamon, eronder een bloemetje gestanst met een Crealies Uno en erop een filigraan bloem vastgezet met een pearl brad.


Wat heb ik gebruikt:
Kraft
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
Studio Light paperpack-nr.38
Marianne Design Creatable-LR0413 Hearts & Cotton Lace
Marianne Design Creatable-LR0438 Petra`s Larix
Marianne Design Craftable-CR1376 Bag Topper Mok
Marianne Design knipvel-MB0162 Mattie`s Mooiste/Winterdieren 1
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6 (voor de theezakjes)
Crealies Uno-No.36
Vivant Crispy Lint-Beige
filigraan bloem 10-geel koper
ScrapBerry`s pearl brads-Wind Of Travel 2
Hobby & Crafting Fun Waxed Katoen Koord-0,5 mm/Bruin
Tim Holtz Distress Ink-Vintage Photo
CraftEmotions EasyConnect Craft Tape-rol 35 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Wens ik jullie allemaal een gezellige en veilige jaarwisseling. Op nieuwjaarsdag ben ik er weer met mijn voorbeeld voor de nieuwe challenge!

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Adriana!
    Gezellige jaarwisseling!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...