maandag 12 december 2016

Theekadootje

Vandaag een creatie met theezakjes op een andere manier... Nou ja, ze zitten dus in het zakje ;-)


Ik heb voor dit kadootje de MD Craftable- Bag Topper Mok gemaakt. De hele set stansjes past uit 1 velletje van het Studio Light paperpack-nr.38 van 15x15 cm! Zo handig en lekker zuinig :-). Dit papierblok heeft allemaal van die mooie gewolkte papiertjes, waardoor er op 1 velletje een mooi kleurverloop is.


Het theelabeltje zit dus ook in de set en deze heb ik bestempeld met kleine tekstjes uit een CraftEmotions clearstempelset. Alle gebruikte bloemetjes en het filigraan blad heb ik vastgezet met Multi Glue Drops. Dat gaat makkelijk en snel.


De achterkant heb ik simpel gehouden met mijn persoonlijke stempeltje.


Wat heb ik gebruikt:
Marianne Design Craftable-CR1376 Bag Topper Mok
Studio Light paperpack-nr.38
CraftEmotions clearstempelset-Texts small- Eng/NL 130501/1146
Memento Ink Pad-Tuxedo Black
Doorzichtig blokzakje 60/40x200cm
ScrapBerry`s adhesive pearls-Winter Joy
Vivant Crispy Lint-Lime
mix set apple blossoms-Pastel Tone
mix set mini sweetheart blossom-Mixed Pink
mix set papieren roosjes 10 mm-Mixed Pink
Joy! Artificial Flowers-6370/0055
bosje spiral stamens-Baby Pink
filigraan blad 1-zilver
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue
Multi Glue Drops-4 mm


Ik heb er een leuk kadopakketje van gemaakt, want mijn zusje wilde graag een thermoskan voor haar verjaardag. Voor de oplettende speurders: ik heb bij het strikje en plakkertje op het folie ook nog een houten theepotje geplakt om het af te maken.



5 opmerkingen:

  1. Mooi cadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Heel erg leuk gemaakt zo,
    ziet er gezellig uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig cadeau heb je gemaakt! Zeer geslaagd, Adriana!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt heel plezant zo een cadeautjes leuk om maken en om te krijgen :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...