vrijdag 18 maart 2016

Tekstballon

Bij de Dutch Card Lovers loopt vandaag een leuke challenge af, waar ik nog graag aan wil meedoen.


Tekstballon(nen) op je kaart! Zo leuk vind ik dat. Ik heb juist past de Randstansjes en daar zit ook zo'n leuke tekstballon bij. Ik heb er een jongenskaart mee gemaakt en ik hoop dat ie jongensachtig genoeg is. De mooie tekst heeft natuurlijk wel bloemetjes...


De theebloem is gevouwen van Pickwick Green Tea en dan van de achterkant, dus vandaar dat de bloem dit keer een effen kleur heeft. Erop een filigraan bloem in zilver, dat vind ik altijd wel stoer en daarbij ook nog een zilveren blad. Deze heb ik meegenomen van de beurs waar AnMaCreatief ze in de Eurohoek heeft. Ze staan nog niet in de webshop. Wel in het geel koper. Het blad zit ook aan de witte mini brad van de bloem. Zo zit ie goed vast, maar beweegt nog wel makkelijk. Daarom heb ik met een ringetje het zilveren sterretje met de tekst 'just for you' vastgezet door het filigraan blad en aan het witte koord. Zo blijft het blad ook goed op de plek en het is wel een leuk effect, vind ik.



Wat heb ik gebruikt:
Dovecraft cards & envelopes-Kraft 6x6
Color Core cardstock
First Edition paperpad-Sail Away 6x6
Joy! ribbel karton-8089/0213 small A5
Joy! cutting & embossing stencil-6002/0510 Randstansjes
Hobby & Crafting Fun Waxed Katoen Koord-0,5 mm/Wit
filigraan bloem 8-zilver
filigraan blad 1-zilver
Nellie Snellen Floral Brads-White
jump ringetjes zilver
charm 046 ster/just for you-zilver



4 opmerkingen:

  1. Nou, als hier nog geen tekstballon op zit!! Wat een gave jongenskaart, Adriana.
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi vrolijk kaartje, Adriana! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, je hebt de tekstballon op een erg originele manier gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...