dinsdag 1 maart 2016

Challenge 54 bij AnMaCreatief!

Vandaag begint alweer een nieuwe maand en daarom is het tijd voor de nieuwe challenge bij AnMaCreatief. Deze maand is het thema VOORJAAR/LENTE/PASEN!



Voor mijn voorbeeldkaart heb ik een mooi voorjaarsboeketje gekozen van een van de Love & Home stansvellen. Het designpapier erachter komt uit het Botanical Notes paperpad van First Edition. De leuke rand is gestanst met de nieuwe Randstansjes van Joy!. Alle randjes zijn bewerkt met Vintage Photo. Ook de steeltje van de Meeldraadjes heb ik hiermee bewerkt, zodat ze op de takjes van het boeketje lijken.


De theebloem heb ik gevouwen van AH Groene thee Sinaasappel meloen, papaja & aloe vera. Ik heb de blaadjes uit de rechterbovenhoek van het theezakje gestanst. Uit dit zakje heb ik maar liefst 3 bloemetjes kunnen maken. Heel verrassend, want er staat ook best veel tekst op en dat wil ik natuurlijk niet op de bloem.(Ja, ik vind dat nog steeds superleuk om uit te vogelen hoe ik mooie theebloemen kan vouwen) Eronder een papieren bloem en een sweetheart blossom erdoor.


De teksten op de labeltjes komen uit de Precious Marieke Clearstempelset-Springtime. Ik heb ze met Seafoam White embossingpoeder geëmbost.

Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Kraft Cardstock-Lichtbruin 30,5 x 30,5 cm
First Edition paperpad-Botanical Notes 6x6
Studio Light Stap Stansvel-Love & Home/nr.358
Tim Holtz Distress Ink-Vintage Photo
Joy! cutting & embossing stencil-6002/0510 Randstansjes
Joy! cutting stencil-6003/0063 Triple Tricker
Amy Design Snijmal-Spring/Dandelion
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6 (voor de theezakjes)
Precious Marieke Clearstempelset-Springtime/Tekst
Tim Holtz Distress embossing Ink
Papermania embossingpoeder-Seafoam White
Dovecraft paper blossoms-White monochrome
Dutch Doobadoo Dutch Paper Art-Leaves A5
Hobby & Crafting Fun Meeldraadjes-Groen
Hobby & Crafting Fun Meeldraadjes-Wit
Hobby & Crafting Fun Waxed Katoen Koord-0,5 mm/Wit
charm 084 hart/made with love-geel koper
Vivant Crispy Lint-White
kreukellint 1,2 cm-White
mix set mini sweetheart blossom-Mixed Pink
Jeje Extra Sticky Tape-6 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue


Op het webshopblog vind je alle informatie en de regels voor de challenge. Ook kun je daar de inspirerende voorbeelden van alle Design Team leden bij elkaar vinden.  Ook deze maand is er een mooie prijs te winnen:
Deze prachtige Joy! clearstempel-6410/0095 Wild FlowersDoen jullie ook mee met deze leuke challenge?

4 opmerkingen:

  1. Wat een beauty met een vintage uitstraling Adriana!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eens schitterende creatie ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hier hou ik dus ook van, haha de rustige kleurtjes en het boekpapier en ook jij gebruik
    altijd nog theezakjes en maak de prachtigste bloemen! Ik vond je reacties zo leuk op mijn blog, dus dacht eentje terug is wel op zijn plaats! Hele leuke Challenge en ik ga kijken of ik er nog iets mee kan maken! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Adriana. Alles mooi gecombineerd. Ook je theebloem,samen met de papieren bloem, is weer heel geslaagd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...