maandag 12 oktober 2015

Gefeliciteerd

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik voor de verjaardag van Helen heb gemaakt. Mezelf uitgedaagd een paarse kaart maken: Haar favoriete kleur.


De basiskaart is gemaakt van Krijtwit cardstock. Daarop een vel uit een studio Light patronenkartonblok, wat ik alweer lang geleden voor mijn verjaardag kreeg. Het paarse cardstock heb ik met de Garden Flowers embossing folder door mijn stansmachine gedraaid en daarna licht opgeschuurd. Het plaatje komt uit het Paper & Pictures/Afternoon Tea blokje van Joy! en de Rand Kopjes & Theepot past daar natuurlijk perfect bij.


De theebloem is gemaakt van oude theezakjes van Pickwick evening breeze. Een prachtig paars zakje. Eronder een grote filigraan bloem en erop een kleine filigraan bloem en de hele bloem met een mini brad vastgezet door het plaatje. Aan de bloem nog zo'n schattig theelepeltje gehangen met een ringetje.


Nog wat detailfoto's van de Kopjes & Theepot stans en Gardenia Flower.


Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Kraft Cardstock-Krijtwit 30,5 x 30,5 cm
Patronenkarton Studio Light 10,5x15 cm
ColorCore cardstock
ScrapBerry`s Embossing Folder-Garden Flowers
Joy! paperpack-6011/0070 Paper & Pictures/Afternoon Tea 10x10 cm
Joy! cutting & embossing stencil-6002/0398 Rand Kopjes & Theepot
Marianne Design Creatable-Anja`s Vintage Swirls
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6 (voor de theezakjes)
Nellie Snellen Shape Die-Gefeliciteerd
filigraan bloem 7-zilver
filigraan bloem 12-zilver
Papermania mini brads-Assorted Gloss Metallics (3mm)
jump ringetjes zilver
charm 210 lepel-zilver
ScrapBerry`s adhesive pearls-Winter Joy
ScrapBerry`s Gardenia Flowers 5 cm-White
papieren roosjes 15 mm-Purple
Vivant Crispy Lint-Purple
Vivant Crispy Lint-Lime
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Ik wil met deze kaart graag meedoen met:
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2015/10/challenge-241.html


11 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super mooie kaart heb je voor Helen gemaakt en prachtig deze kleuren en papier keuze.
    liefs van Anneke ( speedy )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend zeg, dat heb je weer super mooi gedaan en gecombineerd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart, zoals altijd een prachtige bloem! De rand bovenaan is een erg leuk detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, daar zal Helen heel blij van zijn geworden! Erg leuk zoals je de afbeelding hebt verwerkt op de kaart, zelf worstel ik met zwart-wit afbeeldingen. Ik wil te veel het DP er op afstemmen. Ik zie nu dat het heel mooi ook zo kan. Je blom is weer prachtig!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart in 't paars. Geweldig, dat je ook hierbij weer een theebloem in bijpassende kleur hebt gemaakt. Leuke details zoals het theelepeltje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi! Zoveel gave details! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Adriana, Las net bij AnMaCreatief dat je vandaag jarig bent. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag en nog vele jaren toegewenst.
    Groetjes, Wies





    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor het meedoen met Dutch Card Lovers met deze leuke SWIRL creatie!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow mooi hoor met al die details. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...