woensdag 1 oktober 2014

Challenge 37 bij AnMaCreatief!

Vandaag begint een nieuwe maand en daarom is het weer tijd voor de nieuwe challenge bij AnMaCreatief
Deze maand is het thema: APART MODEL KAART.


Het kaartmodel van mijn voorbeeldkaart heb ik van het blog van Stempeleinmaleins. Daar staan veel leuke modelletjes en deze wilde ik nog steeds eens maken. Het leuke is dat je de stukjes designpapier uit 1 velletje van 15x15 cm kunt halen. Voor deze kaart heb ik een velletje van het Lillibet papier gebruikt.


Voor de theebloem heb ik papiertjes uit Pickwick Anijs citroengras met de Sizzix Label gestanst. Deze gevouwen tot een bloem. Eronder een lila Dovecraft bloemtje en daaronder een groene big bloomer. De randen van deze bloemen zijn bewerkt met Distress Ink-Peeled Paint. Door deze bloemen zit nog een papieren roosje.




Het groene cardstock wat ik voor deze kaart heb gebruikt, heeft een kraft achterzijde. Ik vind dat wel een heel gaaf extra effect aan dit model kaart geven. Van de gestanste vogel op de tak heb ik de embossingdelen licht opgeschuurd, zodat het kraft er doorheen komt.

Wat heb ik gebruikt:
ColorCore  Kraft-Core no 13
Dovecraft lace ribbon-Cupcake Boutique
Hallmark paperpack-Lillibet 6x6
Papermania big bloomers-Chelsea Green
Dovecraft blossoms-Tea Party
Tim Holtz Distress Ink-Peeled Paint

Doen jullie ook mee met deze leuke challenge? Op het webshopblog vind je alle informatie en de regels. Ik kom graag langs om jullie creaties te bekijken. Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen:

Deze en Joy! cutting stencil-Blad en Joy! cutting stencil-Vlinder.
Neem voor meer inspiratie ook even een kijkje bij de andere Design Team leden. Ook Anne-MarijeHelen, en Judith hebben een prachtig voorbeeld voor deze nieuwe challenge gemaakt.



9 opmerkingen:

  1. Echt een heel apart model en een prachtig resultaat Adriana! Leuke challenge is het, ik ga weer mee doen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi, wat een prachtig modelletje heb je gemaakt; helemaal prachtig met dat mooie cardstock en je bloem is weer het sprekende middelpunt! liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige, chique en stijlvolle kaart in een mooi model! De bloem springt er echt uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Adriana, wat is dit toch weer een mooi kaartje! Heel leuk model, zo'n springkaart. Ik vind de bloem echt super uitkomen, zo in het midden. Leuk dat je het vogeltje wat opgeschuurd hebt.

    Bedankt voor je voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ooit eens een mal gehad voor een springkaart.... Dat was in een vorm van een bloem en daar kon je mee embossen en borduren. Nooit maar aan gedacht, maar wat super gaaf om dit bij jou te zien!! Je theebloem is weer prachtig en wat knap dat alles wat je er om heen maakt weer een toevoeging is van jouw kunst! Veel liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een leuke springkaart, en een prachtige bloem.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Hoi Adriana,

    Wat een onwijs prachtige kaart zeg, wowww ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben de trotse ontvanger van dit mooie kaartje, hartelijk dank hiervoor! Het is echt prachtig!

    Liefs,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...