maandag 15 september 2014

Oeps...

Vandaag is het weer tijd voor een gezamenlijk project. Het AnMaCreatief Design Team is aan de slag gegaan met filigraan metalen ornamenten.


Op mijn kaart heb ik dit keer dus eens net iets meer filigraan verwerkt als ik meestal doe en zie hier het resultaat. Het filigraan is erg leuk en mooi om te verwerken en handig plat om te versturen. Op het houten deegroller ornamentje heb ik met een Sakura gelly roll 'Oeps...' geschreven.


De theebloem heb ik gemaakt van Pickwick afternoon spirit. Een prachtige kleur bij het mooie Neroli papier van First Edition. De papiertjes zijn met de Sizzix Die-Labels, Regal uit de theezakjes gestanst voor het vouwen. Er onder een Dovecraft bloem en het filigraan bloemetje erop heb ik uit een langwerpige geel koperen filigraan geknipt. Het filigraan is vrij zacht en buigzaam, dus dat gaat prima. De totale bloem is vastgezet met een brad in dezelfde kleur.



Aan de onderkant van de kaart heb ik de twee andere delen van het langwerpige geel koperen filigraan verwerkt die overbleven van het bloemetje.


Opnieuw heb ik hier deze leuke deze leuke Me To You stempel gebruikt. Ik heb hem gestempeld met Gray Flannel en gekleurd met de volgende kleuren Distress Ink: Weathered wood, Black Soot,
Antique LinenBrushed CorduroyScattered StrawWorn Lipstick, Barn doorPine Needles, Broken China en Stormy Sky.

Wat heb ik gebruikt:
Dovecraft cards & envelopes-Kraft 6x6
First Edition paperpad-Neroli 6x6
filigraan langwerpig 2-geel koper (is er ook in rood koper en zilver)
filigraan blad 3 -geel koper
brads 4,5 mm geel koper
Dovecraft doilies-Tea Party
Dovecraft blossoms-Tea Party
CraftEmotions Houten Ornamenten-Fifties Kitchen
Sakura gelly roll #725
Cotman gummed water Colour Pad
Me To You clearstempel-Mothers Day/Cake Stand
Memento Stempelinkt-Gray Flannel
Tim Holtz Distress Ink
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Hopelijk heb ik jullie wat inspiratie kunnen geven. Ook Anne-MarijeHelenJudith en Lotte hebben een heel mooie creatie met filigraan gemaakt, zeker de moeite van een bezoekje waard!

9 opmerkingen:

  1. Ik kijk mijn ogen uit en wat een goede tip dat het ook zo eenvoudig te knippen is, weer iets om aan te schaffen Adriana!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had nog helemaal niet gezien dat je het binnenste ook op de thee-bloem had gebruikt. Ik dacht dit een rondje van de filigraan was.... Super dat je dit op een foto nog duidelijk hebt laten zien! Ik vind je kaart weer pracht geworden. Echt zo leuk met die lintjes en dan het filigraan er vanuit laten komen. En alle kleuren zijn weer zo mooi bij elkaar uitgezocht! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige kaart is dit weer!
    En weer wat er bij voor mijn wensenlijstje, filigraanbloemen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, leuk idee om de bloem bij te knippen en zo te gebruiken!
    Groeten
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt; leuk met de houten ornamenten en wat is dat theebloemetje prachtig van kleur. Leuk hoe je het filigraan hebt gebruikt. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk bedacht om het ornament in drieën te knippen. Ik zat n.l. gelijk al te kijken naar het ornamentje op je theebloem. Ik dacht die heb ik nog helemaal niet eerder gezien, maar toen zag ik wat je had gedaan. Erg leuk kaartje. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Adriana,

    Wat is dit toch een mooi kaartje! Heel leuk dat je filigraan langwerpig 2 in 3 stukken hebt geknipt! Het rondje staat erg leuk in de theebloem... Je hebt het schattige Me to You beertje prachtig gekleurd met de Distress Ink. Helemaal leuk!

    Bedankt voor je voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Adriana. Wat een super idee om de filigraan zo te gebruiken. Heb er nog nooit in durven knippen :-)
    Je beertje is super lief gekleurd!

    Veel liefs,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...