maandag 24 september 2012

Monsterzakje


Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige bericht. Superleuk om te lezen!
Vandaag geen kaartje maar een monsterzakje voor mijn bijna-jarige neef. Er zit een leuk geheim kadootje in.
Hiervoor heb ik de sketch van de challenge gebruikt. Deze loopt nog tot en met 30 september. Je kunt dus nog steeds meedoen!



Het onderste papier komt uit een heel oud blokje van Avec. (Mijn allereerste blokje!) Het prachtige papier vooraan is Marianne Design Paper "Flower Power" en gemat op kraftpapier
De tekststempel die ik heb gebruikt, is van "Elines Words" een heel handig vel met allemaal leuke verschillende teksten. Ook heb ik nog 3 rode brads gebruikt.



De haai is een kleurplaat van Elizabeth O. Dulemba gekleurd met Distress Inkt. Het lijf met weathered wood en bij de vinnen nog extra chipped sapphire. De tanden met antique linen en barn door voor een extra stoer effect. Voor de achtergrond heb ik broken china en peeled paint gemixt op mijn blokje.



Dit keer heb ik "mijn"theezakjes half verstopt. Ik heb uit mijn favoriete IsraĆ«lische zakjes 7 vierkantjes van 1,5 cm gesneden en deze diagonaal dubbelgevouwen. Net haaientanden, toch? Dit rode twine is perfecte kwaliteit om op deze manier te verwerken. Heel mooi en dun genoeg om netjes achter het papier te plakken.



Zakje dichtgestrikt met rode en blauwe twine . Aan de voorkant twee zilveren charms: een ster en made with love. Aan de achterkant hangen onze persoonlijke boodschappen op kraftlabels. Deze bewerkt met dezelfde kleuren Distress Inkt als voor het plaatje en ook nog een andere tekst van "Elines Words" hierop gestempeld.

Met deze creatie doe ik mee met:
TotallyPaperCrafts challenge 135 - for a child-

Een fijne (knutsel)dag allemaal!
Adriana

9 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf idee! Ik vind het er hartstikke leuk uitzien. Vooral het stoere effect is super.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is geweldig gemaakt vooral de haai. het zakje heb je super versierd.
    en echt leuk die theezakjes als haaientanden. heel creatief!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super fun bag, and I love the blood on the teeth. Nice touch. Ha! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk "monster"zakje voor je neef. Mooi versierd!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is wel stoer hoor, leuke details heb je erop verwerkt. Ziet er erg leuk uit. Grappig, dat je nog weet wat je eerste blokje was, ik kan me nog wel mijn eerste serie kerstkaarten herinneren. Toen maakte ik nog allemaal dezelfde, praat ik over 20 jaar geleden. Oeps, dat is lang eigenlijk ;-).

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is great but I wouldn't want to get caught in those teeth. Lol!!! Thank you so much for sharing it with us at Totally Papercrafts and Good luck.

    Hugs
    Cathy
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...