donderdag 6 september 2012

Koe

Wat fijn dat jullie me nog weten te vinden... Dat hoop ik tenminste, want het is nu wel heel lang geleden. Eindelijk heb ik een aantal kaarten gemaakt en dus de komende tijd weer wat te laten zien. Ik hoop weer helemaal terug te zijn.
Het is bijzonder om te zien dat er toch weer nieuwe volgers zijn bijgekomen, welkom!
 Deze kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn neef. Er moest een koe op, passend bij zijn kado. Deze (gratis) afbeelding is van Elizabeth O. Dulemba. Daar staan heel veel bruikbare afbeeldingen ook voor jongenskaarten. Ik heb hem gekleurd met Distress Ink. Helaas is de foto van de afbeelding zelf niet scherp. Dus die kan ik dit keer niet plaatsen, want hij is al verstuurd.
Bloemen erbij vond ik niet zo passend, dus heb ik losse vierkantjes van Pickwick citroenthee gevouwen. Knoop erop en touw erom. Zelf ben ik uiteindelijk heel tevreden, maar wat heb ik veel naar deze kaart zitten staren... en heen en weer geschoven. Ben benieuwd wat neef er uiteindelijk van vindt.

Met deze kaart doe ik mee met:
Digi Haven - anything goes-

Dank voor al jullie leuke reakties op mijn vorige kaart en ik ben weer reuze benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!

Adriana 

22 opmerkingen:

  1. Ha die Adriana, welkom terug in blogland. Ik had je al even gemist hoor. Dit kaartje is weer superleuk geworden. Bloemetjes voor heren kan niet he, maar ik vind de vierkantjes met de knopen en de touwtjes erg leuk. Tot gauw weer. Lieve groeten, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je er bent....en dan met zo'n pracht van een kaart. die afbeelding wat is die geweldig mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeee daar ben je weer en direct met zo'n leuke kaart, nu niet weer zo lang wegblijven hoor!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere frisse kaart zeg. Echt leuk zo die koe in het groen.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super om weer een kaart van jou voorbij te zien komen!! Hij is weer schitterend en je vierkantjes met knoop erop is helemaal tof!
    Niet te lang wegblijven hoor!
    '
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cute card, and I love the green you used with the image. I have been wondering about you. Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brilliant project such a fun image and I love the colour combo and embellishments too. Thanks for joining us at Digi Haven xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat herken ik wel, staren en schuiven. Uiteindelijk is het resultaat goed, toch? Mooie combi van papier heb je gebruikt!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb de theezakjes wel gemist hoor. Leuk dat je weer een kaart aan ons laat zin. En echte mannenkaart wat mij betreft en een mooie oplossing met de theezakjes, goed idee!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Adriana,
    Fijn weer kaart van je te zien. En hij is erg leuk. Mooie kleurencombi en leuk idee van de vierkant gevouwen theezakjes met knopen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kaartje is super mooi.
    leuke afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke mannenkaart.
    Leuk dat je altijd die theezakjes erin verwerkt.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Adriana, leuk om door je blog te bladeren, mooie dingen maak je!
    Vooral je kleuren combinaties vind ik prachtig.
    Enneh, hier ook een recycle fan hoor.
    Wie weet komt er nog eens een theezakje op een layout ;)
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful card and I love the free digi you found on Elizabeth's site. I love all her digital images. She also just came out with a new book that's simply wonderful! Thank you for playing along with us at www.DigiHaven.Blogspot.com ♥ Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Adriana,

    Wat een ontzettende leuke kaart heb je gemaakt.
    Hele leuke stempel heb je gebruikt.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a fabulous and fun creation and I love the yellow & green combo! Great freebie find too! Thanks so much for joining us at Digi Haven and be sure to come back again and play along with us.

    Peace & Luv,
    Jeannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. It's adorable Adriana! I'm going to feature your card in my September 25, 2012 Coloring Page Tuesday Newsletter. If you, or your followers, are not subscribed, you can do so at http://dulemba.com/index_ColoringPages.html . Cheers and keep creating! :) e

    BeantwoordenVerwijderen
  19. JUst GORgeous! FABulous colours too.
    LOve it.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love this card! The cow image is so cute and I love how you colored her. Thanks for joining our September Anything Goes challenge on Digi Haven using a free digi.
    ~sandy
    visit my blog @ sandy's crafty creations

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Congratulations Adriana, you were one of the top three winners on the Digi Haven September Anything Goes Challenge! Please pick up your "Top Three" Button on the Digi Haven blog to proudly display on your blog. Great job!!
    And thank you so much for joining in on our challenge!
    ~sandy, Digi Haven Design Team
    visit my blog @ sandy's crafty creations

    BeantwoordenVerwijderen
  22. BRAVO!
    I love this card!
    Good luck!
    ***
    Happy Easter!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...