woensdag 21 maart 2012

Honeybush

Vorige week heb ik me door een enorme berg theezakjes heen geworsteld: uitgezocht, gesorteerd en netjes in doosjes. De minst leuke kant van het theezakjes vouwen...
Tussendoor genoten van al jullie lieve en uitgebreide reakties op mijn vorige kaart!
Vandaag een kaart voor mijn zwager. Hij heeft hem nog niet in huis, want hij is daarvoor naar de andere kant van de wereld. En dat duurt even...
Voor deze kaart heb ik een bloem gevouwen van Pickwick South African Honeybush. Prachtige zakjes waarop een een giraffe en olifanten staan.  En die wil ik natuurlijk altijd graag laten zien. Ook hierop weer zo'n mooie filigraan bloem. Staat ook wel stoer dacht ik.
Deze kaart is gemaakt naar voorbeeld van de kaart voor de liftchallenge #12.
Ook doe ik mee met Totally PaperCrafts challenge 108 -male card-

Bedankt voor het langskomen!
Groetjes, Adriana

14 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart is dit weer. Supermooie theezakjes ook. Ja het sorteren en opbergen was altijd de minst leuke klus; die van mij liggen nog steeds te wachten ...... Ben nog steeds op zoek naar iemand die zakjes tijd verkoopt en nu moeten we dit weekend al weer met een uur minder doen ;-( Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful and unique, I love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan dit kaartje.
    Ziet er prima uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart en prachtig gelift, je doet erg leuke dingen met theezakjes! Bedankt voor je deelname aan de Liftchallenge.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was nooit zo'n fan van theemzakjes, maar jouw bloemen vind ik wel heel erg mooi. Ook prachtig met dat stukje stof er achter. Heel mooi gedaan Adriana, en weer bedankt voor het meedoen!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er gaat een theezakjeswereld vor me op, zelfs met olifanten en giraffen..nooit geweten maar wat is dat gaaf en zo is je kaart ook, ik voel de Afrikaanse zon als ik er naar kijk!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw jij bewijst dat theezakjes nog altijd heel hip zijn! Gave uitwerking van onze challenge zeg! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie uitvoering van de liftkaart! Je bloemen blijf ik erg leuk vinden, ook stoer met dat crispylint.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card :-) the whole design is fabulous ! :-)

    thanks for joining us on the Totally Papercrafts Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo..hé jij maakt ook een hele mooie liftkaart...en weer met zo'n mooie gevouwen bloem.
    prachtige kleuren.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke liftkaart Adriana. Mooie combinatie. Deze theezakjes ken ik niet. Ze zien er leuk uit en zijn mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie stylvolle kaart.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, deze is ook al zo prachtig!!!
    Die kleuren kloppen precies en het geeft een hele stoere uitstraling.
    Super!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...